0 termék / 0Ft

Általános szerződési feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


I. Az ÁSZF személyi, tárgyi és időbeli hatálya

1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a www.shedo.hu weboldalon a SHEDO Cosmetics Bt. által értékesített termékekre vonatkoznak, a SHEDO Cosmetics Bt. és a Vevő között létrejövő jogviszony részleteit határozzák meg. A www.shedo.hu weboldalon keresztül a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett kerül sor a weboldalon elérhető termékek érékesítésére.

2. A jelen ÁSZF 2020. április 4. napjától kezdődően határozatlan időtartamra lép hatályba, és a Szerződő Felek részéről a hatályba lépés napján, illetve az azt követően megkötött adásvételi szerződének minősülő jogviszonyokra alkalmazható.

II. Értelmező rendelkezések

1. Jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában

Egyedi adásvételi szerződés: az Eladó és a Vevő között a termékrendelés véglegesítése következtében, az eladói visszaigazolás megküldése mellett, magyar nyelven létrejövő, írásba foglaltnak minősülő jogügylet.

Eladó:

Cégnév: SHEDO Cosmetics Bt.

Székhely: 1118 Budapest Maléter Pál utca 2. C/1. 2/3.

Adószám: 27334610-2-43.

Cégjegyzékszám: 01-06-795525

Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám: 11711065-21450857

Az ügyfélszolgálat elérhetősége: Hétfőtől-péntekig : 10.00-16.00 óráig

Levelezési cím: 1118 Budapest Maléter Pál utca 2. C/1. 2/3.

E-mail cím: shedoinfo@gmail.com

Telefonszám: +36705393009

Weboldal: az Eladó részéről üzemeltetett, a www.shedo.hu domain név alatt található internetes oldal;

Szerződő Felek: az Eladó és az egyedi adásvételi szerződést Vevőként megkötő jogalany együttes megnevezése;

Szolgáltatás: az Eladó weboldalán aktuálisan megrendelhető termékek tulajdonjogának Eladó részéről a Vevő részére – a vételár maradéktalan teljesítése ellenében – történő átruházása, továbbá a termékek csomagolása és kiszállítása;

Termék: az Eladó részéről előállított, a weboldalon adásvételi ajánlattételre felhívással közölt árucikk;

Vételár: a létrejött egyedi adásvételi szerződés alapján Eladó által nyújtandó Szolgáltatás ellenértéke;

Vevő: minden olyan természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli egyéb jogalany, aki (amely) az Eladó termékét a weboldalon keresztül online megvásárolja;

III. Az egyedi adásvételi szerződés létrejötte

1. A megvásárolható termékek köre

1.1 A weboldalon az Eladó által gyártott és értékesített natúrkozmetikumok vásárolhatók meg.

1.2 Az Eladó által gyártott és értékesített termékek minősített, bio minősítésű, természetes összetevőkből, GMP minőségbiztosítási rendszer keretein belül kézzel készített termékek. A természetes anyagok sokfélesége miatt (ugyanazon növény eltérő megjelenésű, hatóanyag összetételű lehet a begyűjtés helyétől, idejétől függően) egyes gyártási tételek nem jelentős módon, de eltérőek lehetnek színre, illatra. A kismértékű eltérések nem jelentik az Eladó nem szerződésszerű teljesítését, Vevő tudomásul veszi, hogy emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit Eladóval szemben érvényesíteni nem lehet.

1.3. Vevő tudomásul veszi, hogy a termékoldalakon található termék leírások és képek csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmazzák az adott termékre vonatkozó teljeskörű tájékoztatást.

2. A megvásárolható termékek ára

2.1 Az Eladó kizárólag a menürendszerben szereplő termékeket kínálja fel megvásárlásra. A termékek mellett a weboldalon feltüntetett árak forintban értendők, bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót. A termék mellett a weboldalon feltüntetett árak nem tartalmazzák a termék kiszállításának (házhozszállításának) díját. A termék ára – ha nincs másként jelezve – 1 (egy) darab vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab látható.

2.2 A Vevő tudomásul veszi, hogy a menürendszerben feltüntetett termékárak nem azonosak a vételárral, csupán annak részét képezik. Az Eladó a termékárak egyoldalú módosításának jogát a maga számára fenntartja azzal, hogy az adott rendelés Eladó általi visszaigazolását követően a megvásárolt termék vételárát a Vevő hátrányára megváltoztatni nem jogosult. Az elektronikus kommunikációból eredő rendszerhibákból és rendelésmódosulásokból fakadóan az Eladót többletkötelezettségek nem terhelik. Eladó jogosult az iménti okokból fakadóan rendeléseket törölni, módosítani.

2.3. Vevő tudomásul veszi, hogy a termék vételára nem foglalja magában a termék kiszállításának ellenértékét, amely a vételár egyik tételének minősül, így annak teljesítésével kerül kiegyenlítésre.

3. A rendeléssel kapcsolatos általános feltételek

3.1 A termékek kizárólag online rendelhetők, a weboldal értelemszerű alkalmazásával jelen pontban meghatározott feltételekkel.

3.2 A weboldalon kizárólag magyarországi kézbesítési címre lehet rendelést leadni.

3.3 A megrendelés leadása regisztrációhoz nem kötött.

3.4 Rendelés leadására a nap 24 órájában lehetőség van. Amennyiben a megrendelés munkaidőn kívül történik, a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

3.5 A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10.00 óra és 16.00 óra között

3.6 Az Eladó jogosult a visszaélésszerűen alkalmazott felhasználói felületek értesítés nélküli megszüntetésére azzal, hogy az ilyen jellegű magatartást (akár a vásárlással, akár a szavatossági / a jótállási igényérvényesítéssel összefüggésben) tanúsító Vevő irányában a szolgáltatását nem köteles nyújtani, azonban az esetlegesen teljesített – a már felmerült költségekkel csökkentett, ugyanakkor késedelmi kamat nélküli – Vételárat a Vevő részére vissza kell fizetnie. A felhasználói felület rendeltetésellenes vevői joggyakorlás következtében történő megszüntetéséből eredően Eladót kártérítési kötelezettség nem terheli. A Vevő joggal való visszaélést jelentő magatartásának ilyenkénti minősítése az Eladó kizárólagos jogkörébe tartozik. Visszaélésszerű joggyakorlásnak minősül különösen, ha a visszaküldött termékről egyértelműen megállapítható, hogy az nem az eredeti bontatlan és sértetlen csomagoslásban érkezik vissza Eladóhoz.

4. A vásárlás menete, megrendelés

4.1. A képre vagy a termék nevére kattintva válasszon terméket.

4.2. A termékleírás legalján válasszon kiszerelést.

4.3. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Beteszem a kosárba”gomb megnyomásával helyezze a kosárba.

4.4 Minimális rendelési összeg nincs.

4.5. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és azok darabszámát. Ha szükséges, itt módosíthatja megrendelését. A kívánt mennyiséget számmal írhatja a fehér rublikába, az „X” ikonra kattintva pedig kiveheti a terméket a kosarából. A „Folytatom a vásárlást”gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja kosarát.

4.6. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a jobb oldalon lévő „Fizetés” gombra.

4.7. A vásárló adatainak megadása következik. Név, e-mail cím és telefonszám megadása szükséges. Ezt követően kattintson az „Update” gombra.

4.8. A következő részben adja meg a szállítási információkat: Név,utca,házszám város, megye, irányítószám, ország, majd kattintson az „Update” gombra

4.9. Az összegzésben található a rendelt termék(ek) neve, ára, szállítási költsége. A „ Discount code” mezőbe kuponkód írható, mely kedvezményre jogosít. Végül megjelenik a fizetendő végösszeg.

4.10. A legalsó sorban található „notes or instructions” mezőbe a rendeléssel és szállítással kapcsolatos megjegyzés írható.

4.11. A jobb felső sarokban lévő „bac to cart” gombra kattintva visszaléphet a „Kosárba”

4.12. A rendelés befejezéséhez kattintson a „PayPal-fizetés” gombra.

4.13. A megjelenő ablakban választhat PayPal fiókkal vagy bankkártyával történő fizetési módok közül. A kiválasztáshoz kattintson a „ Bejelentkezés” vagy „Fizetés bankszámlával vagy hitelkártyával” gomb egyikére. Az egyes felületeken kért adatok megadásával befejeződik a rendelés.

4.14. Az Eladó a sikeres vásárlást a termékrendelés során megadott vevői e-mail címre visszaigazolja. A vásárlás visszaigazolásának ténye nem akadályozza meg az Eladót abban, hogy a 3.6 pontra hivatkozással a szolgáltatása teljesítését jogos okból megtagadja. Eladó a csomag feladását követően újabb visszaigazoló e-mailt küld a Vevő által megadott e-mail címre.

4.15. Az Eladó és a Vevő között az egyedi adásvételi szerződés az eladói visszaigazolás megküldésével, a termék Vevő általi átvételéig, de legfeljebb 30 (harminc) napra jön létre. Az egyedi adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a Vevő kifejezetten elfogadja, hogy a termékrendelés véglegesítése számára – a választott fizetési és szállítási módnak megfelelően – egyben vételár-teljesítési és termék-átvételi kötelezettséget is keletkeztet. A létrejött adásvételi szerződés archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető a Vevő számára is.

4.16. Amennyiben a megrendelést váratlan készlethiány miatt Eladó nem tudja teljesíteni, és a 6.2 pontban megjelölt futárszolgálatnak történő átadási időnél hosszabb átadási idő várható, akkor azt Eladó minden esetben e-mailben köteles jelezni Vevőnek a várható átadási idő megjelölésével. Ebben az esetben Eladó a visszaigazoló e-mailt a termék rendelkezésre állásának időpontjában küldi el Vevő részére. Az egyedi adásvételi szerződés ebben az esetben is az eladói visszaigazolás megküldésével jön létre a termék Vevő általi átvételéig, de legfeljebb 30 (harminc) napra.

4.17. Amennyiben Vevő nem helyesen adta meg email címét, úgy Eladó a megrendelését nem igazolja vissza. Ebben az esetben az egyedi adásvételi szerződés nem jön létre. Az e-mail cím helytelen megadásából eredő károkért, valamint a visszaigazoló e-mail levélszemétbe érkezéséért Eladó felelősséget nem vállal

4.18. A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát az Eladó a rendelés feldolgozását követően e-mailben küldi meg a Vevő részére. Vevő tudomásul veszi, hogy a kiküldött csomagban, a termékekkel együtt számla nem található.

5. Fizetési módok

A megrendelt termékek vételára banki előreutalással,bankkártyával vagy PayPal fiókon keresztül vagy utánvéttel fizethető ki.

6. Szállítási feltételek

6.1 A weboldalon megrendelt termékek szállítása kizárólag magyarországi kézbesítési címre történik.

6.2 A vételár az Eladó bankszámláján történő jóváírás napján minősül teljesítettnek. A vételár teljesítését, illetve utánvéttel történő fizetés esetén a visszaigazoló email elküldését követő 1-5 munkanapon belül Eladó a csomagot a futárszolgálatnak átnyújtja és erről visszaigazoló e-mailt küld a Vevő részére. Ha az Eladó ezen időintervallum alatt nem tudja a Vevő részére a futárszolgálatnak a csomagot átadni, azt a Vevő felé köteles jelezni.

6.3 Az Eladó kizárólag a futárszolgálatnak való átadás határidejéért vállal felelősséget.

6.4. A termékek kiszállítása futárszolgálaton keresztül házhozszállítással történik.

6.5. A szállítási díjak a rendelés összegétől függően az alábbiak lehetnek. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. Szállítási díjak:

• 18.000 Ft alatti rendelés kiszállítása

banki előreutalással vagy bankkártyával történő fizetés esetén 1690Ft

utánvéttel történő fizetés esetén 1690Ft +500Ft (utánvét díja)

• 18.000 Ft feletti rendelés kiszállítása ingyenes

6.6. Futárszolgálattal a csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, ezért szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Vevő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag csak a futárszolgálattal egyeztetve lehet módosítani. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei, minden esetben a Vevőt terhelik.

6.7. Amennyiben a termékcsomag kézbesítése a Vevő érdekkörében felmerülő okból (pl. a vásárlás folyamán téves szállítási adatok rendelkezésre bocsátása) késedelmet szenved, illetőleg meghiúsul, az ebből fakadó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) kivétel nélkül a Vevő terhére esnek, és az Eladó ezekért sem a Vevő, sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.

6.8. A Vevő a termék átvételének helyszínén és időpontjában köteles a küldemény tartalmát tételesen, mennyiségi, továbbá minőségi szempontból egyaránt ellenőrizni, és az Eladó szerződésszerű teljesítése esetén a fuvarlevelet (az átvételi elismervényt) aláírni. A szabályszerűen kiállított fuvarlevél (átvételi elismervény) az ellenkező bizonyításáig igazolja, hogy a küldemény és csomagolása az átvételkor hibátlan, valamint hiánytalan állapotban volt.

6.9. A Vevő az esetleges hibás teljesítés felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát (a hiányosságot) az Eladóval shedoinfo@gmail.com e-mail címen történő kapcsolatfelvétel útján közölni. Eladói hibás teljesítésnek minősül, ha a termékcsomag sérült, és nincs hozzá mellékelve a sérülést tényként rögzítő kárfelvételi jegyzőkönyv vagy a küldemény nem a Vevő részéről megvásárolt termékeket tartalmazza. A hiba jelzésének késedelméből, esetleges elmaradásából és a hibás (hiányos) termékcsomag átvételéből származó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) megtérítésére a Vevő köteles.

6.10. Az értékesített árucikk tekintetében a kárveszély akkor száll át az Eladóról a Vevőre, amikor a Vevő birtokba veszi a terméket.

6.11. Tájékoztatás csomagok kézbesítésével kapcsolatban: Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson ill. a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját csak a jelen pontban foglaltak betartása esetén tudjuk érdemben kezelni. Kérjük, amennyiben az átvett termékben hibát, vagy sérülést észlel, nem a megrendelt terméket kapta vagy csomagja hiányosan érkezett meg, a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal shedoinfo@gmail.com e-mail címen keresztül.

7. A Vevő elállási joga

7.1. A Vevő az egyedi adásvételi szerződéstől a termékcsomag kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A vevői bankszámlaszámot is magában foglaló elállást ajánlott-tértivevényes levélpostai küldeményként, legkésőbb a határidő lejártának napján szükséges feladni az Eladó székhelyére. Az elállásra nyitva álló határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik. A Vevő köteles igazolni a kézhezvétel napját, és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell. Az elállási jognyilatkozathoz csatolni kell a megrendelés visszaigazolásáról az Eladó által küldött e-mailt, valamint az értékesítésről kiállított számlát és a megvásárolt terméket. A szabályszerű, az előírt mellékletekkel együtt megküldött elállás az Eladó részére megvalósult kézbesítésével (a kézbesítési vélelem beálltával) az egyedi adásvételi szerződést felbontja.

7.2. A 7.1 pontban előírt mellékletek nélkül vagy nem a 7.1 pontban foglaltak betartásával közölt elállás nem minősül joghatályos elállási nyilatkoznak. A 7.1 pontban előírt mellékletek nélkül vagy a 7.1 pontban foglaltak megsértésével közölt elállás alapján Eladó a 7.4 pont szerint meghatározott vételárat nem köteles Vevő részére megtéríteni.

7.3. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Vevő viseli továbbá az áru hibás csomagolásából eredő, a termék visszaküldése során felmerülő károkat.

7.4. Az Eladó a – visszaszármaztatási (visszaküldéssel összefüggésben felmerülő) költségekkel azok írásbeli átvállalása miatt esetlegesen csökkentett – vételárat legkésőbb az elállás kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül köteles visszafizetni a Vevőnek feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött terméket bontatlan állapotban megkapta.

7.5. A Vevőt 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § e) pontja alapján egészségvédelmi vagy higiéniai okokból kozmetikumok vonatkozásában nem illeti meg a 7.1. pont szerinti elállás joga, amennyiben a megvásárolt terméket felbontotta. Vevő tudomásul veszi, hogy a 7.1 pont szerinti elállási jogát a termék felbontását követően nem gyakorolhatja.

8. Szavatosság

8.1 Eladó köteles a Vevő szavatossági igényét teljesíteni, ha a termék már a vásárláskor is hibás volt. Az Eladó nem vállal felelősséget a nem rendeltetésszerű tárolásból és használatból eredő hibákért. A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ezzel kapcsolatos részletes tájékoztató megtalálható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)

9. Panaszkezelés

9.1 Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben vagy emailben teheti meg. - levélben: 1118 Budapest Maléter Pál u. 2. C/1. 2/3 - emailben: shedoinfo@gmail.com

9.2 Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazoló számát, hogy azonosítható legyen a panasszal érintett teljesítés.

9.3 Az írásbeli panaszokat Eladó 5 munkanapon belül megvizsgálja és indokokkal feltüntetve megválaszolja. Amennyiben Vevő Eladó válaszával nem ért egyet, úgy felügyeleti szervéhez fordulhat panaszával. Eladó felügyeleti szervei a következők:

• megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;

• jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági Versenyhivatal, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);

• elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);

• a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

• az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;

• a kozmetikum értékesítési és gyártási tevékenységet az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat, továbbá az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezési és Egészségügyi Intézet ellenőrzi

9.4 A panaszokra vonatkozó levelezéseket Eladó 3 évig megőrzi.

10. Adatvédelem

10. Az adatvédelemmel és adatkezeléssel kapcsolatos teljes körű tájékoztatást az Eladó weboldalán elérhető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.